Stacking the Shelves #90...Epic Holiday Unboxing Edition!

Stacking the Shelves is a weekly meme hosted by Tynga's Reviews.

Hanukkah started on the 16th and Christmas is a'coming, so I wanted to share the awesome presents I have gotten so far!!! Thank you to everyone for making this a wonderful holiday season! <3

Below is an unboxing video of me opening my presents...even though I decapitated a chocolate snowman by accident. I do not know what I did to deserve such wonderful presents and people in my life (ya'll are present enough!), but I am so so so thankful. So thankful, in fact, I had to cut at least 15 minutes of fangirling to make this video a somewhat decent length.

To whoever can survive it, I applaud you, but I had a damn fun time doing it and I definitely plan to do another unboxing in the future no matter how awkward I am on camera. Enjoy the flails! <3

Also, super sorry for some of the subtitle mistakes. They're fine on my laptop but for some reason didn't transfer to Youtube D:


Mistborn by Brandon Sanderson (Thank you, Dana!)
The Year of Shadows by Claire LeGrand (Thank you, Dana!)
The Lovely and the Lost by Page Morgan (Thank you, Jon!)
The Son of Neptune by Rick Riordan (Thank you, Kelly!)
The House of Hades by Rick Riordan (Thank you, Kelly!)
Anastasia on DVD (Thank you, Carolyn!)
Unspoken by Sarah Rees Brennan (Thank you, Alexa!)
The Art of Lainey by Paula Stokes (Thank you, Alexa!)
Hook's Revenge by Heidi Schulz (Thank you, Mom & Dad!)
Song of the Lioness boxed set by Tamora Pierce (Thank you, Mom & Dad)
The Book Thief by Markus Zusak B&N special edition (Thank you, Bekka!)
The Sea of Tranquility by Katja Millay (Thank you, Kayla!)
signed and personalized Princess of Thorns by Stacey Jay (Thank you, Stacey!)
The Fill-In Boyfriend by Kasie West (Thank you, Hannah!)
The Wondrous and the Wicked by Page Morgan (Thank you, Hannah!)
The Winner's Crime by Marie Rutkoski (Thank you, Hannah!)
The Girl at Midnight by Melissa Gray (Thank you, Hannah!)
Shadow Scale by Rachel Hartman (Thank you, Hannah!)
Mortal Heart by Robin LaFevers (Thank you, Alyssa!)
The Lost Hero by Rick Riordan (Thank you, Cassie!)
The Mark of Athena by Rick Riordan (Thank you, Cassie!)
The Blood of Olympus by Rick Riordan (Thank you, Cassie!)
signed and personalized I'll Give You The Sun by Jandy Nelson (Thank you, Mary!)
signed Faking It by Cora Carmack (Thank you, Mary!)
Play by Kylie Scott (Thank you, Mary!)
Maid of Secrets by Jennifer McGowan (Thank you, Shae!)
The Book of Ivy by Amy Engel (Thank you, Montana!)
signed and personalized Mortal Heart by Robin LaFevers (Thank you, Montana!)
Every Breath by Ellie Marney (Thank you, Nikki!)
The Thousand Dollar Tan Line by Rob Thomas (Thank you, Angie!)
Stolen Songbird by Danielle L. Jensen (Thank you, Nicole!)
Waistcoats & Weaponry by Gail Carriger (Thank you, Ashley, my #TBTBSecretSanta!)
The Piper's Son by Melina Marchetta (Thank you, Summer!)
Cruel Beauty by Rosamund Hodge (Thank you, Tabitha)
Second Chance Summer by Morgan Matson (Thank you, Tabitha!)

Again, I can't even begin to describe how shocking and awesome it was to receive all of these books! You all completely rocked my socks off. Have a Happy Hanukkah, a Merry Christmas, and a healthy New Year!

Don't forget to link your TTT posts below and if you managed to watch the above video, I want to hear your thoughts on my spasticness! I'm trying to decide if I should make vlogging a thing again!

Also, sorry for my lack of posting the past week. I was packing to return home for 5 weeks! <3 


16 comments:

  1. Replies
    1. Thank you, Shae <3 I think it's only fair that you spread the love back to me after last year haha oh the irony <3

      Delete
  2. That's a very epic unboxing Lili!!

    ReplyDelete
  3. YOU ARE TOO CUTE AND I LOVE YOU BUNCHES

    (Nikki is good at forcing things on people and loling forever at your "who is Janna" BECAUSE I KNOW WHO JANNA IS AND I STILL ASK THIS EVERY TIME I GET SOMETHING

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHHH ANGIE <3

      Yeah I was like Jana R...who? And then it's signed Nikki and I am like JNIKKIR! I GET IT!

      Delete
  4. That was soo adorable! Love watching you try to attack the packaging and then fangirl over all the books the same way I do! You got some great gifts girl. Enjoy! Happy Holidays Lili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah blushing slightly.

      Happy holidays to you too, Jessica!

      Delete
  5. This video was precious! I hope you enjoy all of your new books, you really deserve it, you are such a sweetheart! Merry Christmas! xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merry Christmas! <3

      And thank you, Nicole!!!

      Delete
  6. I really think you're going to love Unspoken. It's so so good and fun and funny and BANTER-Y.

    Umm.. I would totally read a series if it was called The SeXy Gargoyle Trilogy.

    YOU KNOW HOW I FEEL ABOUT SHADOW SCALE OMG OMG

    THE GIIIIRLLLL AT MIDNIGHT dude I have to know what you think. I've already pre-ordered the UK edition because I love that version's cover but so cool you have it. Hannah is so nice.

    Stacey Jay also seems like such a lovely author. I really need to read Of Beast of Beauty

    I passed over Hook's Revenge. Apparently I need to rethink this decsion? It looked so young but everyone loves it!

    That box set Tamora Pierce is GOING ON MY WISHLIST. Holy shit how pretty is that thing. Your parents have good taste ;)

    Hardcovers are the best. I mean I will read a paperback but gimme a hardcover anyday.... AND BOOK THIEF SPECIAL EDITION WHAT

    (Don't shun me but I've never seen any Veronica Mars episodes...o.o)


    GAIL CARRIGER IS EVERYTHING. I love her adult books, too. You should read them.

    MELINA MARCHETTA IS MY QUEEEEEEEEEEEEN. You know how I feel about her books. I hope you love it.

    I really need to get to Ellie Marney's books. I cannot escape them in the book blogger community. I GIVE IN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment, Jessie <3

      FOR SOME REASON I AM SO WORRIED BECAUSE I THINK IT'S CREEPY, BUT I CAN'T WAIT TO GIVE IT A TRY.

      SS omg omg omg omg <3 <3 <3

      I may be able to send it to you to borrow!

      She is such a sweetheart! <3 Also very talented. Knows how to write a great retelling.

      YOU NEED TO RETHINK IT NOW! IT IS YOUNG BUT IT'S ALL YAY FRIENDSHIP OPPOSED TO YAY ROMANCE WHICH IS TOTALLY FINE!!!

      They do have wonderful taste ;)

      BEKKA IS THE BEST FOR GETTING IT FOR ME, RIGHT?!?!?!

      YOU NEED TO JOIN THE MARSHMALLOW ARMY, JESSIE! I KNOW YOU'LL LOVE IT!!!!

      I have them! I want to read them!

      I know you love her <3 I'm working my way through her books, I promise!

      This will be my first Marney book, so I get you haha

      Delete
  7. You are so welcome!!!! Enjoy! Merry Christmas, Lili!

    ReplyDelete
  8. You're very welcome! I still owe you books, mind you ;) Happy reading!

    ReplyDelete